söndag 27 september 2009

Grönvalls bygg och fastighetsservice

Jag har praoat på Grönvalls bygg och fastighetsservice. Det har varit ganska kul, mina kollegor har varit mycket trevliga. De skämtar mycket, i princip allting. Ibland så förklarar dem inte så noga vad som skall göras och då fick man testa sig fram till man kom på en lösning.

Jag själv förmåga- Jag har jobbat mycket självständigt och ta eget initiativ hur ett jobb skall genomföras.Man måste var koncentrerad/ fokuserad och inte lätt bli störd av andra maskiner.

Social förmåga- Det är viktigt att kunna prata med alla människor och inte vara tillbaka dragen.

praktiskt estetiskt förmåga-Jag har gjort en hel del olika saker som att putsa väggar, gräva stenkista, byta balkong fönster och målat.
Jag har lärt mig mycket som jag har användning av i framtiden, allt inom bygg.

1 kommentar:

PRAO-blogg sa...

Det låter som om du har fått mycket gjort under prao-veckorna. Toppen! //Liza