tisdag 22 september 2009

Praon på stadium


Jag har praoat på stadium och trivs ganska bra. Jag har alltid någonting att göra vilket är bra eftersom det är roligare än att inte ha någonting alls att göra

Jag själv - Jag har använt mig av jag självförmåga när jag kommer tid till stadium varje morgon. Jag tar också ansvar för att mitt material inte försvinner, har i och för sig bara ett kort som gör att jag kommer in och ut varje dag och en stadium t-shirt. Jag kan koncentrera mig hela tiden och jag gör hellre ett arbete bra än snabbt och slarvigt. Direkt efter att jag avslutat ett arbete så går jag raka vägen till någon som jag för det mesta vet eller tror har något jag kan göra.

Social/demokratisk - Jag tycker att jag visar respekt hela tiden och jag gnäller aldrig. Jag visar även hjälpsamhet hela tiden genom att hela tiden fråga vad jag ska göra. Mitt samarbete med de på stadium är ganska bra tex så hjälps vi åt med att placera ut varorna i butiken, och när jag inte vet vad var något ska stå så frågar jag någon i butiken om hjälp.

Logisk/analytisk - Jag använder min logiska analytiska förmåga när jag kommer i situationer som liknar andra situationer i arbetet, tex så ska skorna alltid stå i storleksordning, när jag då kommer till strumplådan för att lägga i lite nya strumpor måste jag först städa upp lite så att det också ligger i storleksordning. Man är också tvungen att ifrågasätta saker ibland. Tex om man packar upp ett par inlines och man inte har sett ett enda par nere i butiken måste man fråga sig själv och killen eller tjejen närmast om varan verkligen ska ner i butiken.